تمرینی برای پیشگیری از کمردرد

این نوشته توشطadmin-modدرادرستمرینی برای پیشگیری از کمردردتوسط سایتمدروز , لباس عروس , لباس مجلسی , ارایش وزیبایی , مدل لباس , سرگرمی , روانشناسی , زناشویی , اشپزی وتغذیه , علمی , اس ام اس , بیوگرافی , تناسب اندام , کامپیوترواینترنت , حجیم سازی , مدلهامنتشرگردید.

تمرینی برای پیشگیری از کمردرد

یکی از مزایای عمده ی کشش این است که انعطاف پذیری شما را افزایش می دهد.تمرینات کششی میتوانند همراه با وزنه باشند و یا به صورت آزاد بدون وزنه انجام شود.
این نوع تمرینات میتواند کشش مطلوب و شیرینی در بدن شما فراهم آورد آسیب های احتمالی که در اثر دیگر تمرینات به بدن وارد می آید را به حداقل برساند.در میان این آسیبها کمر درد به دلیل اینکه خیلی از افراد را مبتلا کرده بسیار پر اهمیت تر به نظر میرسد.
کمردرد میتواند از یک ناراحتی مختصر در فعالیت های روزانه شروع  شده و تا جایی پیش برود که حتی نتوانید حرکت کنید.
هدف از انجام این حرکات جلوگیری از همین آسیبهای احتمالی است . در این بخش یاد میگیریم که چطور این حرکت را انجام دهیم:

مرحله ۱: بر روی یک زیر انداز نرم بر روی شکم دراز کشیده و آرنج ها خود را همانطور که در عکس میبینید کنار بدنتان قرار دهید.

 

درد کمر, کمردرد, درمان کمردرد, ورزش درمانی

 

مرحله ۲: با فشار تنه خود را تا آرنج بالا بیاورید اما از باسن به پائین خود را روی زمین نگه دارید .

 

درد کمر, کمردرد, درمان کمردرد, ورزش درمانی

مرحله ۳: سعی کنید که به گردنتان فشار نیاورید و در همین حالت تا ۱۵ ثانیه بمانید.

 

 

نوشته تمرینی برای پیشگیری از کمردرد اولین بار در مدروز , لباس عروس , لباس مجلسی , ارایش وزیبایی , مدل لباس , سرگرمی , روانشناسی , زناشویی , اشپزی وتغذیه , علمی , اس ام اس , بیوگرافی , تناسب اندام , کامپیوترواینترنت , حجیم سازی , مدلها پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.